Perfekt

Fråga mig aldrig hur jag tycker en kille ska se ut. För jag tycker att alla är fina på sitt sätt.
Och Edvin, jag gillar dig precis som du är. Bara för jag kanske gillar mörhåriga killar så btyder det inte att jag inte gillar blonda eller ljushåriga. Så tvivla aldrig på hur du ser ut Edvin. Och alla andra. Ni är fina precis som ni är! Det gäller alla tjejer också. Glöm aldrig det! För det finns ingen som är perfekt. Visserligen kan en/flera enas om att någon ser perfekt ut. Men medan någon/några andra tycker tvärtom om den personen. Så det finns inget som alla gemensamt eller vad man ska säga, tycker är perfekt.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Edvin

sötnos då :)<333

2011-08-13 @ 04:09:13

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0