Med andra ord

Var på krusis med Jenny, Cajsa, Nilla, Katta, Linnea & Melinda.
Vi hade så jädrans roligt alltås!!!
Nej men det var riktigt mysigt.
Sen spelade vi även med andra ord, med andra ringarna.
En kille från andra ring blev skitsur och ville inte vara med längre, bara för att Nilla
hade sagt pip innan honom, men han sa att hon fuskade hahah!
Det var lite kul för han var så söööt. Haha.
Sen satt jag & Cajsa och spanade på en viss JÄTTESNYGG kille!
Jag tror ärligt jag är kär. Eller neee. Eller jooo.
Första ögonkastet eller?
Nej verkligen inte. Har sett killen 100000 gånger.
Men han har blivit SÅ snygg :O
Aja iaf, sen drog vi vid 20 i 11.
Melinda skrek det sista hon gjorde HEJDÅ SNYGGING! till killen haha.
Sen skrek alla hejdå snygging.
Kan inte skriva vem han är. För att... Har inte direkt någon anledning.
Men alltid är det något.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0