Kamera

Sa nyss till min mamma att det inte är något direkt speciellt jag önskar mig när jag fyller år (om två månader).
Men jo, jag är verkligen i behov av en kamera!
Känner att min blogg är så tråkig att jag inte ens vill titta på den.
Så en kamera är vad jag skriver först på ''listan'' !
Och när jag har den så kommer jag nog skaffa en ny blogg.
Den kommer bli roligare jag lovar er! Och den ska även ha en header. Vilket den här bloggen inte har HAHA.

Men nu ska jag väll smått börja fixa mig så att jag kan vara med Cajsa ikväll utan att hon ska behöva skämmas över mig! Skämt åsido haha.
Eller? Hon kanske gör det, vem vet?
Nä då hade jag nog vetat det :)

Och juste, för några dagar sedan när jag, Elin & Amanda står vid busshållplatsen,
åker September förbi i en bil.
Jag bara ''HALLÅ, SÅG NI???''
Dom bara vadå?
Jag ''September åkte förbi i den där bilen jag lovar!''
Men dom tvekade lite på det och undrade säkert ''vad skulle hon göra i Tyresö?''
Det undrar jag med, men jag såg det med egna ögon.

Förresten, The Voice var verkligen BÄST igår! ♥
Danny är så snygg, Jag dör!


Jag tror nog att det här är världens snyggaste buss :)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Du borde typ göra en kategori som heter Cajsa för typ alla dina inlägg heter Cajsa om du kollar på sidan, hahahaha :D <3

2011-08-21 @ 15:49:54
URL: http://minicajsa.blogg.se/

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0