Jag bryter mot alla lagar om jag så måste det för att få dig.

Har precis varit ute med Alice och Veronica.
Som vanligt kom Eric Amarillo och Epicfail snubben fram till oss.
Nä dom är jättesnälla, men väldigt random!
Sen cyklar "N" förbi oss och jag trodde det var någon annan.
Så jag bah ''Eh hej?'' För han kollade på oss.
Och sen blev han typ generad. Ååh vad söt han var. Pluttis då :(.
Jag känner mig elak. Bara för att han såg så generad ut sen.
Men orkar inte berätta mer om kvällen.
Och Edvin, du behöver inte färga håret svart bara för att jag tycker svarthåriga killar är snygga!
Jag tycker ju såklart att blonda och brunhåriga killar också är snygga!
Men nu ska jag snart sova. Puss!

Kommentarer
Postat av: Edvin

Haha ja ska inte färga svart då sötnos :)<333

2011-08-05 @ 10:36:03

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0