Gårdagen

Glömde berätta om gårdagen.
Men vi drog ju somsagt till ung jag Amanda & Elin. Så var vi där en stund.
Sen drog vi hem och fixa pengar och drog till donken i Tyresö och käkade.
Då kom Elins syrra och satte sig med oss en stund och sen drog vi till bussen.
Åkte in till ung08 igen och mötte Fredde, Edvin, Timmy, Josefin, Martin & Johan.
Så snackade vi med dom en stund. Sen sprang vi ifrån dom för vi skulle ta en tatuering.
Så dom drog. Så vi ringde dom och så mötte vi dom i Gullmars och va med dom en stund.
Eller ja iaf bussresan hem.
Sen mötte vi Dennis & Joakim. Amanda & Elin skulle snacka med dom om något.
Aja sen drog alla hem vid 11.
Det var en nice dag.
Faaaaan kom på nui att vi missa Mohombi :(

Men nu ska jag fixa mig för ska in idag igen med Elin, Amanda & Danielle.
Bye.
Tar lite schnögga bilder från Elins blogg nu.




(Elin hade aldrig hållt i en kondom Förrän igår).

Söt!


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0