Första skoldagen

Den var onödig, men det var kanske ändå bra.
Vi var i skolan en halvtimme, normalt!
Sen drog jag och Alice hem till henne och titta på någon film som handlade om en mus haha.
Efter det drog vi till ica och köpte sjukligt mycket godis för 22 kr. Satte oss på kompisgungan och chillade.
Sen en stund senare drog vi till centrum och mötte Cajsa och Katta.
Och så drog vi hem till Cajsa en stund. Sen drog vi till skateparken och satt där och gjortde ingenting!
Sen skulle Alice dra och vi gick ner igen jag Katta och Cajsa till skateparken.
Vi snackade bara, och det var nice.
Sen drog vi alla hem och nu är jag hemma.
Snacka om att jag ska lägga mig tidigt idag. Somnade nästan hos Alice.


FUL! men bättre än inget då

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0