Everyday I'm Shuffelin' !

Sitter och lyssnar på Partyrock - LMFAO.
Bara jag som aldrig tröttnar på den låten? Alla ba men åh den är så urtjatad blablabla. Medan jag ba YEAH DANSA!
Jag vill bara dansa när jag hör den låten!
Men nu ska jag käka pommesfrites, bara för jag var sugen på det och så är jag hungrig.
Sen ska jag möta Alice och vi ska titta på film.
Snart är Pommisarna (fint smeknamn) klara! Så ska gå och ta ut de.
Bye :)


Ful bild från liseberg. Är ful när jag ler så därför kluddra jag.
Fint mitt hår var också efter att jag hade åkt kållerado (Y)

Kommentarer
Postat av: Edvin

Ditt leende e de ja fallit för så jävla mke :)<3 de e så jävla fint :)<333

2011-08-13 @ 01:57:44

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0