En keff dröm ?

Juste jag drömde nog min keffaste dröm inatt!
Den kändes för det första jättelång. Fast jag drömde den bara i typ 2 timmar?
Men jag drömde om typ ALLA killar jag och Cajsa tycker är snygga. Vilket är skitmånga.
Det började på typ med att jag och Cajsa gick ute.
Sen mötte vi massa i en buss? Så vi gick in i bussen och chillade med alla där.
Sen försvinner Cajsa helt plötsligt. Och det märker jag efter en timme typ. Schysst?
Så jag ringer hennes mobil men når bara fram till någon gubbe.
så jag blir livrädd och bara NEJ hon är kidnappad!
Så sen bestämmer jag mig för att gå hem till henne. På vägen dit möter jag hennes släkt.
Och jag frågar var Cajsa är. Dom börjar garva åt mig och säger att hon bara skulle duscha.
Jag dampar loss på dom och säger att dom är idioter som står och skrattar och att jag faktiskt trodde hon var kidnappad!

Men sen kommer hon ut igen och vi tar bussen tillbaka till centrum.
Och när vi är vid centrum ser jag en kille som jag och Cajsa tycker är snygg och jag säger "titta Cajsa där är ju han!" Och så ser jag att han har färgat håret blondt.
Så vi hoppar av och följer efter honom. Men sen tappar vi bort honom och jag började gråta.
Sen dyker Alice och Amanda upp helt random bredvid oss. Vi ,märker dom efter typ en kvart och bara jaha tja!
Sen går vi till en fotbollsplan och sätter oss vid några killar. Och en av dom har en lösmustasch.
Jag bara den där behöver du inte? Han bara jooo den kostade faktiskt 300 kr och det är typ 20 år kvar innan jag får en egen. Jag bara okeeeej? Sen börjar han stöta på Amanda och amanda börjar stöta på han med.
Sen börjar dom strula. Så vi bara går där ifrån HAHA. Så hittar vi blonda killen vi tappade bort och han spelar fotboll. Så jag och Cajsa sätter oss och tittar på och Alice går och spelar med dom.
Sen märker jag och Cajsa att han har färgat halva blondt, halva rött och resten svart.
Vi bara jaha.. Kan det bli värre nu eller? Cajsa bara ja, om han färgar helt orange! haha.

Sen baraa äsch vad tråkigt! så vi går därifran och lämnar Alice.
Så halvvägs tillbaka tiill Tyresö Centrum dyker Amanda upp igen.
Så vi bestämmer oss att gå och bowla utomhus?
Men vi fick inte det om vi inte frågade vår "lärare" Toni om lov först hahahha.
Så vi gick hem till honom i Krusboda och blblabla. Men han sa nej och då började alla gråta och bara men jag viiiill! Aja sen gick vi tilllbaka och gick in i något hus. Där var mina föräldrar helt random.
Det var typ en affär. Och man skulle göra frågesport därinne. Så random alltså.
Sen gjorde vi det. Jag hade rätt på alla frågor. Men min lapp försvann så jag vann ingenting.
Sen någonstans vaknade jag.



Sa ju att den var lång hahahahah. Den som läste hela är ju bäst. Haha.
Jag var bara tvungen för den var så keff alltså.

Kommentarer
Postat av: Alice

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA jag garva hela tiden hahahahhahahahah jadu den var keff! men askul hahhahahhaha garvar fortfarande x'D förlåt men hahahhahahahahahha xD xD xD ♥

2011-08-28 @ 14:58:03
URL: http://olydiga.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Hahaha men gud va du är konstig :D Vem va han i blont hår? :P <3

2011-08-28 @ 16:24:16
URL: http://minicajsa.blogg.se/

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0