Dag 6

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jag tycker att det finns så många olika snygga killar därute i världen.
Alla ser olika ut, men är snygga på sina sätt.
Har märkt nu på senaste tiden att jag tycker väldigt många är snygga.
Varendra en av de ser olika ut. Oika hårfärger, ögonfärger, klädstil osv.
Så utseendet har verkligen inte så stor betydelse.
Men dock tycker jag att ögon och hår är viktigt.
Det första jag tittar på hos en kille är ögonen håret och kläderna.
Men allra först ögonen!
Och det bästa är att det finns så många killar med fina ögon!
Men då är det håret då. Spelar ingen större roll vilken färg det är.
Men helst mörkhårig.
För jag tycker det är så snyggt med killar som har mörkt hår, mörka ögonbryn och sedan blå/mörkblå ögon, Eller gröna/bruna. Sen gärna en lite mystisk blick haha. För det tycker jag är så ''spännande''.
Jag gillar inte långhåriga killar. Men har killen halvlångt hår. Styla det gärna med wax.
korthårig ska man vara. Men helst inte snaggad.
Okej utseendet verkade spela en stor roll för mig ändå...
Okej tänk bort det jag skrivit om håret.
Fast ni fick förklaringen där vad som passar mig bäst.
mörkt hår, mörka ögonbryn, vilken färg som helst på ögonen men helst mörkblå.

Sen är det insidan då!
Det är så himla viktigt att en kille är snäll. Det är väl det alla tjejer tar med när de beskriver sina drömkillar.
Humor är viktigt också. Jag gillar nämligen killar som ler och är glada mycket och skrattar!
Gärna bra självsäkerhet. Men inte för bra.

Sedan finns det väl inget mer som är viktigt. Och kom ihåg att jag är helt virrig när det gäller hur en kille ska se ut.
För jag ändrar mig hela tiden. Jag tycker allt är snyggt inprincip. Ja det mesta.


Tumblr_lpkal1qwj41r0yc9vo1_500_large_largeTumblr_lpkvby73ze1qgp462o1_400_largeTumblr_locu5d0uml1qi9s2zo1_400_largeTumblr_locrwqc6eo1qi9s2zo1_500_largeTumblr_lpkwqlh0cr1ql2mrio1_500_large






Kommentarer
Postat av: Edvin

Helvete va dålig man kändes för dig av att läsa de där :o ja som alltid e så dyster o har dålig självkänsla.. :(<3

2011-08-11 @ 19:48:02
Postat av: Alice

whoop ge mig namnen på killarna på bilderna! hahahhaha! xD ♥

2011-08-12 @ 20:17:54
URL: http://olydiga.blogg.se/

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0