B & J

Skulle gå och handla ben & jerry glass till mig och min brorsa. Så är det massa där inne på affären precis typ vid glassdisken. Jag ville inte känna mig som värsta fettot. Dom kanske trodde båda var till mig. Så jag bara stoppa ner handen och tog det första jag såg. Men det var verkligen korkat av mig.
När jag kommer hem frågar min brorsa ''Varför köpte du körsbärs glass?''
Jag tittar ner på glassen och ser allt man inte vill ha i en glass.
Okej körsbär är gott. Men inte i glass. Och mörk choklad var det också. Jag testade och det var äckligt!
Aldrig samma misstag igen. Jaja jag la den i frysen om någon annan ville ha.



Ser helt ok ut på bilden. Men nää usch!
Haha nu sitter jag och skrattar iaf.


Kommentarer
Postat av: Edvin

jag kan komma till dig och se vad jag tycker ;) har aldrig smakat ben & jerry glass alls haha :D<3

2011-08-08 @ 20:17:45
Postat av: Alice

hahahaahahhahahahha moa då xD vad tror du killarna utanför ica hos mig tyckte när jag kom ut med 10 st coca cola? xD hahahah :D ♥

2011-08-10 @ 14:13:31
URL: http://olydiga.blogg.se/

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0