Sjuk

En viss person är väldigt egotrippad. Aja hej nu sitter jag ensam hemma och är sjuk.
Tårarna bara rinner. Nej jag gråter inte, det bara rinner tårar helatiden. Och så har jag användit upp en hel toarulle.
Är skitförkyld. SKITKUL! nää..
Ville egentligen till skolan. Träffa alla. Men nej det gick inte.
Har haft feber hela helgen. I söndags var värst men nu är febern borta.
Vad gör jag nu.. Jag sitter typ och inte har något liv. Och fan vad jag älskar vädret! SOMMAR ELLER? aaafan.
Minns förra året sista veckan i skolan när jag och Amanda drog och badade varje dag efter skolan.
Jaja nu ska jag ut med hundarna. Bye!


Ritad av min lillasyster haha ;) typ enda bilden jag hitta som får duga. nånting iaf.

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0