svaren

favoritbloggar?
(säg inte kompisars och storbloggarna)
kan inte du göra video och sminkinlägg nån gång?
favvomat?

svar:
läser ganska många så svårt att svara på, men din blogg är inte bra. utan bääääst!
kan jag kanske göra någon gång! :)
många :o


postat av veeran:
heeej moa :D
* hur många gånger har du färjat håret ??
* är du tsm med någon??
* isåfall vem?? (du måse inte svara på detta om du inte vill)
* tycker du att du är snäll och rolig för det tycker
jag :D <3
det var allt föööör mig!!

svar:
vad kan det vara? kanske 14 gånger :)

nope
-
såklart jag är (y'


postat av amanda:
tjeeeeena!
emen nu äre såhär att jag tänkte ställa lite frågor om det är ok? :)

1. Ehm.. typ hej! gillar du typ brallor med ost på? :)
2. Älskar du att ta på jrj's roooooosa hår? ;)
3. Hörde att det är nåt mellan dig och b***micke, äre sant? xD (ironi)
5. Jag vet en sak, vet du ?
6. Jag älskar dig moa, visste du det? :D
7. Vill du äta bröd med ost på nån dag kanske? ;P
8. Älskar du mig? (a'

Det var allt, eller va det?
Kyss på rumpen stumpen!

svar:
jomen självklart!
eeh? XD har han rosa hår?
hur visste du :OOOOO :/ ;(
jag vet många saker ;)
alla älskar mig ;D
klarar mig! :)
JA MEST!<3


Postat av: Lina
vad är ditt längsta förhållande ?
har du ett förhållande nu ?
gillar du någon just nu ?

svar:
5 månader tror jag.
nä !
nej (:



Postat av: Madde

Vem är din bästa vän? :)

svar:
amanda! :D



Kommentarer
Postat av: anonym

du svarde nt på all frågor xd <3

kram

2010-10-10 @ 19:46:08

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0