Till fruddekudde!

det var en gång en kille som hette fredrik, en dag skulle han gå till ica o köpa oreo. då träffade han på jrj och frågade om dom kunde bli BFFs, dåsa jrj "visst kan vi det". sen skulle fredrik gå och sova men han fick inte komma hem till sig så han gick hem till brasselkrassel o frågade om han fick låna en säng, men brasselkrassel sa att han inte fick låna hans säng. då gick fredrik hem till jrj o
tog hans soffa o ställde på moas tak. sen sovde han där hela natten. sen dagen efter gick han hem till brasselkrassel och frågade om han kunde få ett ägg o äta till frukost. då hämtade brasselkrassel ett ägg till fredrik och knäckte det på fredriks huvud. då åt fredrik upp det. sen gick han hem och sa "tja farsan, vilka är alla fula ungar som är i mitt vardagsrum!?" "det är dina kompisar hallå?"  
"vafan gör dom här? jag var ju inte ens hemma, jag kom hem nu vafan?!" men då insåg fredrik att hans kompisar bara utnyttjade han för han hade...en...gungstol i vardagsrummet. det var därför alla va hans kompis. då blev han ledsen och sköt på sin tumme som hade muskelblödning. då gick muskelblödningen över och fruddekudde blev lycklig och sprang ivåg till kina resturanden och sa tja. sen levde
han lycklig i alllllllllla sina miljoner ÅR. slut.

Till: Fruddekudde
Av: Amanda Falkenstedt

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0