Miss You..

Tja bloggen!
Just nu sitter jag och glor T-V, men vettefan vad jag kollar på. Har sett den förr iallfall.
Nån film.
Johnny English hette den. ;D
Men aja, har inte bloggat på typ hela veckan för jag har haft 300 läxor. -.-
Men iallafall, har pluggat varje dag..
Men iadag var jag med moa efter skolan och vi typ gjorde inget speciellt, satt o snacka, va inne på datan en snabbis, kolla på tv och ja. Men sen käkade jag där, sen gjorde vi milkchake (stavning?) och glodde på tenis med hennes pappa, jag fatade N A D A !
Men aja, ska väl snacka med oskar, nej just gfan han är på nå läger typ. ;o
OSKAR DU FÅR RINGA MIG NÄR DU LÄSER DET HÄR ANNARS BLIR JAG FÄÄÄÄÄÄTT MED AS COOL, fast det går inte för jag är ju redan coooooolast! ;D
Aja, han kommer hit nästa helg tror jag, så ska kolla vilken dag det är djurgårds match så han kan gå på en djurgårdsmatch med mig o moa för han har aldrig vart på en den sopan. o.O
Men aja, vi hörs väl senare eller ngot. :)

wtf hände med statistiken!? ;o

 


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0