.

Tjena alla!
Har inte bloggat idag nej jag vet, men ibland så har man bättre saker för sig right?
Aa iallafall, oskar kom hit vid typ tre. Det var typ som att vi känt varann as länge.
Men aa, sen vi har typ kollat film. Eller aa, vi kolla typ sammanlagt tio minuter på en 2 timmars lång film. xD
Men aja, imorgon ska jag upp 9 -.-'
Eller ska ställa klockan på tio, eftersom man ska ställa om klockan en timma bakåt imorrn. -.-'
Aja, sen kommer oskar vid typ 11-12 kanske ;)
Sen vid två så ska vi till ishallen o kolla på min brorshas match ;P
Sen vet jag inte vad vi hittar på, men han går på kryckor så..
Haha, handikappade unge ;D
Aja, vi hörs väl imorrn bitti :)



Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0