du är så fin grabben..

tja bloggläsare!
kom precis hem från centrum.
jag och elin drog hem till henne efter skolan och fixa oss
snabbt som fan. sen drog vi till centrum,
där vi mötte lucas och oskar.
så gick vi till godissvampen med dom
och köpte godis och tjooocka oss.
sen så skulle vi möta en annan kille fast vi gjorde aldrig det.
sen skulle lucas hem och då drog oscar också hem.
så vi ringde kim och undra om hon ville va med oss.
hon sa åt oss att vänta en timme , så vi gjorde det.
och sen när vi ringde igen efter en och en halv timme så sa hon att hon inte kunde -.-
så jag och elin drog hem och jag hämta mina saker och sen drog jag hem hit.
och nu så ska jag baka choklaböllar.
ska stå och sälja i centrum imorgon -.-
och det går till våran asballa klassresa till polen i nian.
men hörs sen.


jag veronica och amanda för några veckor sen.





Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0