slutar inte blogga

okej jag ska inte sluta blogga här.
men idag så åkte jag och amanda till centrum och jag köpte hårfärg, örhängen och tog ett till hål i ena örat hos frisören.
blev ganska cp.
men aja.
sen åkte vi hem och köpte hihih hemligt på ica. tjockisar :)
så gick vi till henne och såg på friday the 13th.
den var inte ett dugg läskig!!!
haha nej men jag blunda halva :)
nu är jag lite mörkhårigare och utväxten med . den var typ grå -.-
och imorgon har vi simning vid typ halv 9 tiden i simhallen.
och jag och amanda har bestämt att vi ska vakna kl 6 och mötas kl 7 vid ica och åka buss vid åtta till simhallen.
haha önska oss lycka till XD
men vi höres sen.







låten väcker 1000 minnen! älskar den

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0