Hmm..?

Godmorgon alla!
Vakna nyss.. Okej nej gjorde jag fan inte alls. xD
Har hunnit "hänga" lite i centrum, träfa min mamma snackat lite med henne, och träffat några andra, tillomed hunnit ringa och snackat med robban en snabbis.
Men han la på i mitt öra för han skulle kolla på jävla hammarby matchen.. -.-'
Jaja, vi kanske drar till han ikväll, vi får la se. :)
Men iallafall, moa sitter o smsar med en viss person som njag får fucking damp på snart.
Orkar inte längre..
Singellivet here i come!
FAN vad jag är rolig, okej inte men iallafall.
Ikväll så är vi väl antaligen med roban o tobbe, sen slaggar moa hos mig och vi ska typ kolla film. ;D
Vi får la se vilken/vilka.
Men vi hörs väl innan vi drar ut, lite senare.
Tills dess kan ni ju ha det bra och nolifea lite grann. ;)


sexy riht..? XD

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0