Helgen

Godmorgon allihopa!
Gick typ upp för..kanske.. 20 minuter sen.
Har klätt på mig o allt sånt där och sitter just nu och chattar med Johanna.
Vi pratar om allt mellan himmel och jord. :)
Men ska typ dra och käka nånting nu och sen dra till skolan.
Ska höra om Alva kan komma förbi o "hämta" mig. ;D
Och det kunde hon. Hon kommer om 10 o.O
Men aja, ni kan få helgens planer faktiskt nu. :)

Fredag: Först ska jag ju såklart till skolan, sen drar jag och moa hem till mig och hämtar lite stuff. ;D Sen drar vi tilll centrum, lånar en bok och drar sedan vidare till Nybodahalllen för att bowla. :) Där kanske vi träffar några. Sen efter det drar vi hem till moa, käkar. Och sen drar vi antagligen ut typ. Om vi  pallar alltså . ;)

Lördag: Vi vaknar upp hos moa, hoppas vi.. Sen typ hittar vi väl på nånting. Sen drar vi o hyr film. Och köper lite annat. :) Sen drar vi väl hem till mig och lämnar det. Sen hittar vi väl på nånting. Och sen slaggar moa här och vi har filmkväll. :)

Det regnar ute och jag måste till skolan nu. -.-' Men vi hörs senare. :)


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0