Farsdag♥

Tja!
Ehm sitter just nu och smsar med moa och chattar med nån putte? :)
Ska nog ta och göra en sak nu. Men ni får inte veta vad fr ni suger! :D
Nej men ska snacka lite med mamma.. -.-'
Aja, det var ju intressant det här inlägget blev då. Inte.
Men imorgon så drar jag o moa och möts vid halv nio, sen fixar vi oss och sen typ gör vi nåt.
Sen möter vi Robban o Tobbe och nolifear lite med dom typ. :)
Och sen...vet jag inte. xP
Skola på tisdag. :(
Aja, nu ska jag väl snacka lite med mamma, säga grattis till min kära pappa och sen glo TV.
Smsa om ni har tråkigt. :D
Får inte sitta vid datorn mer idag typ :(
Men kommer säkert göra det iaf. (a'
VI HÖRS! :D


nyss..

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0