Ehm, dagen?

Tja bloggish!
Kom nyss in o sitter o fryser som F A N !
Idag har jag typ..först vart i skolan för jag pallade inte vara hemma det är så jävla TRÅKIGT!
Så var i skolan, hände inte mkt som vanligt..
Sen efter skolan drog ja o moa hem till mig. Glodde tv en stund och typ somna..
Sen drog vi hem till moa, i snöstormen.
Det brukar typ ta en halvtimma, jag LOVAR det tog en timma idag.. -.-'
Aja, sen gjorde vi inte så mkt mer. Var ute typ två timmar. Det var fan kul.
Haha, det kom typ ett fotbollslag eller nåt. Asså bara killar. ;D
En av killarna ba, Hej tjejer! Vi ba, Ehm?
Sen kom dom tillbaka och skulle springa upp för en backe, sen kom vi så vände dom. o.O
Haha, lite scarry.
Men aja, just nu chattar jag med Anton och Moa. Planerar helgen med Moa och har lite kul med Anton! ;D
Men vi hörs biatches! :)


host host...

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0