wwaaaaaow

jajaja jag erkänner att jag är en datanörd.
har i vanliga fall ett liv. men just nu hade jag lust att spendera timmar
framför datan.
såhär på en lördag.
kolla nyss på kingkong med pappa, victor och molly.
gud vilken rolig lördag jag har haft. ännu roligare söndag kommer jag få.
ska nämligen åka och fira min kusin som blir vadärdet 5 eller 6 år.
taskig jag är som inte vet :(
hon är ju bara grymt gullig. nästan min favorit.
aja nu ska jag sova. då gör jag nåt vettigt.
ska ju vakna vid typ nån tid imorgon.
någon tidig tid. inte typ 1. som jag brukar vakna på söndagar.
bara för söndagar suger och är allmänt tråkiga och dryga.
och bara för man vill sova länge. för att man vet att det är skola nästa dag.
och bara för jag är en tönt.
hejdå.


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0