Städa?! -.-'

godmorgon alla som är vakna vid den här tiden.
vaknade för typ en timma sen, eller det var min pappa som väkte mig o sa att dom skulle åka och handla mat och de sista julklapparna. ;D
men iallafall, har 39 graders feber och skiiiiiit ont i halsn. + så kan jag inte prata. -.-'
men jag brukar vara sjuk på julen. oftast på självaste julafton oxå. så jäääääävla typiskt mig. XD
har iallafall slagit in de sista julklapparna nu. :)
och nu ska jag stäääääääda. gjorde det i måndags, men sen skulle jag hitta några kläder att ha på mig och platta håret och shit. så det är inte sådär jätte städat. XD
men ska städa sen hjälpa till med lite annat här hemma i huset. :)
vi hörs senare eller något!


right now, osminkad och skit..


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0