Min mobil fackarur.se

Pallade ionte göra den där fula grejen om mig själv o skit. så raderade allt. XD
Moget som F A N jag vet. Men iallafall.
Snackade nyss med robban han är lite ruulig haha. Omg, garva typ ihjäl mig men aa. :)
Iallafall, ska väl snart ta o ringa johanna o kolla om vi ska ha sällskap imorgon och sen ska jag ringa o byta några ord med moa.
Sen ska jag sova för jag är så ball. :)
Haha, lite kuligt. Imorgon börjar jag 9 och slutar 1. Haha, då ska jag träffa robban. Får se om moa hänkar eller inte.
Men i skolan ska vi städa, kolla film o pyssla. Lite chill sådär. ;)
Men nu ska jag duscha för jag är så hiiiiimla ball.
Haha, sebbe är helt seeeeeg. Aja, ni kan ju hitta på nå kul ist för o läsa vår blogg! ;D
Vi hörs senare, eller imorgon. :)


ser ut som ett monster.. som vanligt..

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0