just nu

Inatt slaggade amanda hos mig. Nu har hon dragit för hon ska på dop.
Så just nu sitter jag och smsar med mitt heta barnbarn XD och fixar mig. Nästan klar!
Ska nämligen hem till min morbror för att fira honom.
Han bor ju faktiskt i krusboda.
Innan jag började i dalskolan så tyckte jag att krusboda var ett sjukt skumt ställe
och tyckte det såg konstigt ut. va ju bara där när jag var hemma hos morbror
och några gånger när jag cyklade förbi där när jag skulle till alby och bada.
Nu är man ju där näst intill varje dag. så har en helt annan bild av krusboda nu.
så är det när man har 98% av kompisarna från skolan där.
iaf så ska jag fortsätta fixa mig. eller är klar så ska nolifea lite.
hejdå.



Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0