Julafton på fredag vafan ;o

nej nu sk jag fan ta och börja dra mig mot sängen.

ska ha filmlan. (Y)
tycktedet lät as kul HAHAHAHHAHAA. men iallafall.
men vafan har sett alla jävla filmer juuuuue! -.-'
aja, får la se filmer som jag sätt typ 300 miljoner gånger. sen får väl min underbara kompis underhålla mig. :)
men fan juste, han kollar film. -.-'
han får inte kolla mer nu bestämmer jag! :D
nej elak jag är, men han skulle faktiskt sms när filmen var slut, typ snart för han har kollat typ 2 timmar nu. ;o
men aja, heeeeeelt ointressant information. :)
ni som fortfarande läser.. ni har inget liv så ni vet: :)
nemen min gulliga lilla kompis har smsat, vafan min mobil är cpe. -.-'
den gör inte o smsa med. :'( buhuuhuhuhhu
f*tt moibil. slänger in de i väggen snart vafan . :@
nu ska jag lacka på min handikappade mobil o hitta 20 filmer som jag ska kolla på. asså lycka till kan jag ju säga.
kommer typ somna direkt. hahahah, men nej vafan får inte!
smsa mig alla nÅÅbs som inte har något liv o läser det häär! :D


fan va bra mobilkamera man har -.-'


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0