onödigt iblägg

varför kallar folk mig fjortis nu?
har ni inga ögon eller. haha.
iallafall jaja jag var fjortis i 6an. inte överdriven. men nog var jag fjortis.
eller ja WB. eller nej. ville inte va en fjortis.
men aja såg väll ut som en.
ni skulle bara veta hur mycket jag dagligen blev kallad fjortis då XD.
haha aja fattar ingenting.
de va bara ett år sen. o.o
de finns faktiskt folk som kallar mig fjortis nu. jag menar. jämfört med förut så är jag ingen.
så SLUTA UPP NU VAAAA.
ja vi tar ett exempel. i femman sprang jag runt med en meter stort hår,
övermycket mascara, foundation and you name it..
fattade inte varför folk kollade så mycket på mig och kalla mig fjortis.
korkad. men då ska vi inte snacka om mitt skruv och tofsar.
fick jag ens blod i benen?
sprang runt och lekte cool och allt.
kul hade jag iaf xd.

vill ni ha två bildexempel?


där var jag elva år haha.
och ja jag är medveten om att jag är med i några fjortisvideos
på youtube.
och ja det är grymt skämmigt.
men så är det väll om man hade playahead och hade 100 egobilder
i spegeln och hade övermycket smink på alla.
haha.

dethär var nog årets mest onödiga inlägg.
dom som orkade läsa är värda typ beröm.


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0