Jag älskar dig pappa♥

Du har gjort mig till den jag är. Det är pågrund av dig som jag blivit som jag är. Utan dig skulle jag inte finnas. Du är den som förstår mig. Vafan skulle jag göra utan dig?
Du är min pappa. Min och ingens annans. Förlåt för allt jag gjort, för hur jag bettet mig.
Jag älskar dig pappa.
Du betyder fan mer än någonting annat på den här jorden.
Kompisar kan vara förevigt, förhållanden när man är 13 håller inte förevigt.
Men du kommer vara min pappa jämt. Det kan iallafall ingen ändra på.
Jag älskar dig.. vad jag än säger, hur jag än beter mig. Så älskar jag dig mest på jorden pappa.
3000 miljoner varv runt jorden och tillbaka, sen 3000 miljoner varv till. ♥


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0