:)

a) Ta fram mobilen, Gå in på kontakter.
b) Håll inne neråtknappen en stund och sen släpp.
c) Skriv vem det blev som svar på frågorna.


1. Jag heter: Albin
2. Jag gillar: Arvid Thun
3. Jag hatar: Brunkrämsdanne
4. Jag är kåt på: Cissi
5. Jag är verkligen super kär i: Danyel salander
6. Snyggast i världen: Emil
7. Fulast i världen: Esma
8. Äckligast i världen: Felix babe<3
9. Muppigast i världen: Fidde<3
10. Tråkigast i världen: Fredrik Vegh
11. Jag ska satsa på: Oskar myrberg
12. Bästis: Hankypanky
13. Jag vill ha sex med: Pulvret
14. Hatar jag mest: Jakob lindskoug
15. Jag har en hemlighet med: Kissen<3
16. Skäms jag mest över: Johannes Gudding
17. Jag vill döda: JRJ
18. Ja ska gifta mig med: Lucas
19. Min idol heter: Morfar
20. Vill flytta in hos: Nikki<3
21. Min största fiende: Philip öst
22. Drömmer alltid om: Rallzki
23. Jag är riktigt trött på: Robert larsson
24. Jag vill gå på bio med: Stoffe
25. Jag vill dejta: Totte
26. Snarkar högt: Ullis<3
27. Är min BFF: Veronica Arias
28. Min hemliga beundrare: viktora gustavsson
29. Min KK: Wulle
30. Denna lista slutar med min älskling: äckel alex

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0