Detta fält måste fyllas i

Tja everyone!
Idag har jag gjort nada och då menar jag verkligen NADA. Vaknade först halv elva sen somnade jag om o vakna halv ett. Snacka om o sova bort typ heeela dagen. Men skit samma, behövde väl antagligen sova ut lite. ;)
OMG får damp på felix! -.-'
Iallafall, sen fixade jag mig as snabbt sen gick jag med familjen o köpte julgran och handlade lite. :)
Och ja, nu sitter jag vid datorn och nördar haha. Tobbe o pappa är o kollar på A-lags match i ishallen. Tänkte följa med, men sen pallade jag inte. Skiiiit B om man inte har någon med sig. Och moa är typ hos sina kusiner eller något så..
Men iallafall så sitter ja o lyssnar på musik. Mamma kommer väl snart hem. Då ska jag fan baka knäck igen. Har ätit upp den jag gjorde föut. OOuuppss :$
Hihi, sen ska jag städaa mitt rum och sen ska vi julpynta! :)
Haha, efterblivna typ. xP Men asså det är såhär. Vi har haft så hila mycket annat för oss så vi har inte hunnit. :o Men idag så smäller det. Ni kan ju få lite bilder sen.
Nu måste jag springa ner o hämta kameran och ladda upp bilderna från torsdags o lite andra dagar. :)


Ooouupppss! :$

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0