Bläbläbläbläbläb typ?

Tja bloggishen!
Jag vet att vi inte har bloggat nånting typ..
Men vi har faktiskt ett liv, eller nä. Men iallafall..
I Torsdags gjorde jag inget speciellt. Eller pluggade lite typ bara.. :p
I Fredags hade jag engelska prov och sen efter skolan drog jag o moa hem till moa och bakade.
Sen hämtade min mamma oss o vi käka hos mig o sen bakade hos mig med. xD
Nej det var inte vi som skulle ha det. Vi skulle nmämligen stå o sälja i centrum idag. -.-'
As B men aa..
Aja, har vart me moa idag. Eller till typ nyss.
Vi skuille vart med Gurra E men han palalde typ inte gå t krusboda den gayen. ;)
Så vi drog hem till Jenny ist och flumma sönder. xD
Och nu sitter jag vid JEnnys data medans hon fixar och trixar med mitt hår och sminkar mig. ;)
Men ska hem typ om en halvtimma. Ska till centrum med pappa o hyra film o skit till ikväll. :D
Aja, kommer nog inte blogga så jätte mycket dom här sista veckorna innan lovet.
För har ganska mycket prov o skit o plugga till. -.-'
Aja, vi örs välnär jag har tid.

Btw, imorgon ska jag på julmarknad o så kommer jag DEFINITIVT inte blogga..

Btw2, ska göra en ny design nån gång oxå..

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0