Bildbrist!?

Hej alla coola.
Ehm ja, nu har jag gjort allt jag ska göra. Till o med duschat och målat naglarna. ;)
Haha, men iallafall. Sitter o lyssnar på depp..
Vettefan varför. (?) Men dom låtarna är fina. :)
Aja, skanog sova nu. Måste bara baxa sladden från brorshan så  jag kan glo tv. ;D
Haha, men vi hörs imorgon bitti kanske.
Och ni kanske undrar vad jag gjort idag. Inte mycket faktiskt.
Var med Elin den sötnosen. Vi snackade om allt möjligt ni kan tänka er.
Så skönt o prata ut med någon. Tack elin. :)
Men imorgon blir det väl att vara med moa tror jag.?
Ska slänga iväg ett sms o kolla om hon sover vettja!
Vi hörs imorgon!



Btw, BILDBRIST!!!! Och
slänger in en ny design i helgen tror jag!

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0