1000kr på att du läser den här texten nu


idag så stogjag och amanda i centrum och sålde bullar och sånt från klockan elva t tolv.
efteråt drog vi till krusboda där vi skulle träffa gustav. han är så rolig alltså.
han sa att vi skulle va dig ica om tio.
men kom aldrig? hade inte direkt förväntat mig det heller.
men när vi ringde honom så sa han att när han gick dit så var ingen där.
vi bah men jajajaja vart bor du egentligen?
vid centrum.
så han sa att det tog så lång tid att gå dit.
vi bah, men hur orkade du gå hit och tillbaka och alalala.
vi drog hem till kenny. jag hann va där typ en halvtimme.
sen kom pappa och hämtade mig.
men höres väll imorgon eller något.
då är det time föer att plugga.

Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0