-

godmorgon alla sötnosar!
inatt har jag sovit 5 timmar, haha nååbigt. xP
allt var joakims fel, som vanligt.
haha nej nu kanske han blir ledsen, oups!
men iallafall, låg och snackade med honom till 5. sen somnade jag typ kvart över 5 eller något.
och imorse så vaknade jag av att min mamma kommer in vh börjar dammsuga i mitt rum.
man ba ftw?! dammsög i torsdags vafan, tyckte du det var smutsigt eller. hon ba aa.
man ba ja jomen okej då vet vi. (Y'
fick allvarlig D A M P igår. helt plötsligt när jag snacade ed joakim så slutade internetet på iPoden att dungera.
man ba ZzzZZzzz....snaaaaaaaaaaaaark!
aja, pappa fixade imorse. :)
han kan allt. ;D
men aja, nu ska jag fixa mig för om en timma ska jag åka till min farmor där ala kusiner och shyit från pappas sida kommer att vara. så det ska bli lite kul. var ett tag sen man träffade alla. :)
men nu ska jag fixa mig fan! :) kan lägga upp lite bilder på det jag fick sen. ;)
så får ni en outfitbild sen innan jag åker. ;)

en låt som fastnat i mitt huvud..


Kommentarer

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0