This Girl.

Den här tjejen är så j*vla wonderful! Hon gör mina dagar underbara och vad vi skrattar.
Det går inte en dag utan att vi skrattar åt något. Och vad jag älskar hennes skratt!
Vi har precis samma killsmak och dör tillsammans för olika grabbar. Underbart att man kan ha en sån fin vän.
Hon lyssnar på mig som ingen annan och förstår mig som om hon var i precis samma situation.
Har alltid vetat vem hon är men för snart ett år sedan lärde vi känna varandra. Och det var på ung08 förra året.
Redan då började vi bli riktigt bra vänner. Allting fortsatte när vi började vara på krusisgårn tillsammans.
Har haft så grööömt roligt med henne! Och även fast vi egentligen inte gör något speciellt alltid så har vi så kul.
Ett år är inte så länge men känns nästan som jag känt henne hela mitt liv.
Vad än någon säger om henne så vet jag att jag vet bättre. Hon är verkligen underbar på flera tusen sett.
Det bästa är att vi inte ens känner varandra till max ännu. Det finns så mycket kvar att lära känna av varandra.
Cajsa Henricsson du ska veta att jag lovar att ställa upp i varje situation, vilken tid på dygnet som helst.
Är det en killes nummer du vill ha, jag fixar det. Är det någon som är taskig, då j*vlar.
Är det något du när som helst behöver hjälp med, så hjälper jag dig.
För du gör min gråa värld färgglad. Även fast vi inte känt varandra speciellt länge så vet jag redan att du är bäst.
Gud vad dålig jag är på att skriva sånahär texter. Men allt jag skriver är inte bara ord. Det är ord direkt från hjärtat. För jag känner mig så grymt jävla glad när jag är med dig! Det är så sjukt att du kan få mig så glad.
Jag älskar dig min bästis festis Cajsa.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Moa hahah jag började fan gråta :)

Älskar dig med <33333

2011-07-31 @ 09:47:21
URL: http://minicajsa.blogg.se/

Kommentera♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0